ISOF-START

System ISOF-START jest podstawową wersją systemu ISOF-ERP, która usprawnia główne obszary funkcjonowania firmy, tj.: Sprzedaż, Magazyn, CRM, eDokument i Rachunkowość. Zawiera jednocześnie obsługę szeregu najnowszych technologii biznesowych stosowanych w oprogramowaniu dla przedsiębiorstw.

Sprzedaż

Fakturowanie, raporty kasowe, cenniki, analizy.
więcej...

Magazynowanie

Podstawowa obsługa magazynu, raporty magazynowe.
więcej...

CRM

CRM umożliwia rejestrację, zarządzanie i analizę wszystkich zdarzeń z klientami. CRM Operacyjny zapewnia gromadzenie informacji o aktywności klientów. CRM Analityczny umożliwia analizę zgromadzonych danych biznesowych i pozabiznesowych.
więcej...

Rachunkowość

Księga Przychodów i Rozchodów, Płace i Kadry - funkcje podstawowe, majątek trwały, zakupy, Kasa-Bank.
więcej...

eDokument

W module eDokumenty znajduje się archiwum e-faktur oraz wzory umów, dokumentów, itp.
więcej...


Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›