Najczęstsze pytania

Kliknij w poniższe pytania aby rozwinąć odpowiedzi

1. Czy po uruchomieniu systemu ISOF-START i po 60 dniach testów nie będę musiał ponosić ukrytych opłat?
Nie ma ukrytych opłat. Jeżeli po 60 dniach testów nie zdecydujesz się na kupno systemu (59 zł/rok) i nie wyślesz zamówienia klikając w przycisk na pulpicie systemu "kup dostęp do ISOF-START" nie będziesz ponosił żadnych opłat, ani nie będziesz musiał wypowiadać żadnych umów.
2. Jak kupić ISOF-START za 59 zł/rok w trakcie 60-dniowych testów?
W trakcie 60-dniowego okresu testów kliknij w przycisk na pulpicie "kup dostęp do systemu ISOF-START" i wyślij zamówienie.

Na podany email zostaje wysłana wiadomość z fakturą PRO-FORMA (na kwotę 59 zł za roczny dostęp do systemu), którą należy opłacić.

W emailu jest również link do strony Centrum Autoryzacyjnego (CA) HEUTHES. Ze strony CA należy wysłać zapotrzebowanie na Certyfikat bezpieczeństwa dostępu do systemu. W tym celu należy wykorzystać swój login i numer PIN podany w emailu.

Certyfikat zostanie przygotowany i udostępniony użytkownikowi natychmiast po zaksięgowaniu przez HEUTHES przelewu. Do użytkownika zostaje wysłana faktura i email z linkiem do strony WWW, na której musi kliknąć przycisk "Zainstaluj certyfikat". Po zainstalowaniu Certyfikatu można rozpocząć pracę z systemem.
3. Dla kogo przeznaczony jest ISOF-START?
ISOF-START jest przeznaczony specjalnie dla niewielkich firm, w tym również dla jednoosobowych i rodzinnych oraz start-up. System posiada również szereg funkcji przydatnych małym firmom i obsługującym je biurom rachunkowym. Dla większych firm przeznaczony jest ISOF-ERP będący pełną wersją systemu.
4. Ile trwa uruchomienie systemu?
Uruchomienie systemu trwa 2 minuty. Wejdź na stronę www.start.isof.pl, kliknij napis "Uruchom" i wypełnij formularz. Na podany w formularzu email natychmiast zostaje wysłany list z linkiem aktywacyjnym, indywidualnym loginem i adresem systemu ISOF-START po aktywacji. Po kliknięciu w link aktywacyjny zostajecie Państwo przeniesieni na stronę na której zaproponujecie hasło do własnego konta. Od tej chwili możecie się Państwo logować do ISOF-START.
5. Potrzebuję nowych funkcji w systemie (rozszerzenia), co mam zrobić?
Dla firm potrzebujących większej ilości funkcji oferujemy system ISOF-ERP. Można go wykupić od razu na stronie www.isof.pl lub rozszerzyć system ISOF-START do wersji ISOF-ERP po pewnym czasie.
6. Czy można uruchomić tylko wybrane moduły (np. tylko faktury sprzedaży)?
Nie. ISOF-START stanowi kompletny zestaw funkcji oferowanych w niskiej cenie co stanowi bezkonkurencyjną ofertą na rynku rozwiązań dla małych firm.
7. Jakie są wymagania techniczne dla ISOF-START?
Właściwie każdy komputer z przeglądarką i aktywnym dostępem do Internetu spełnia wymagania techniczne do pracy z systemem. Szczegółowa specyfikacja znajduje się na stronie internetowej.
8. Czy jest dostępna wersja demonstracyjna ISOF-START?
Nie. Wersja dostępna do uruchomienia poprzez formularz na stronie internetowej nie jest wersją testową tylko gotową do pracy.
9. Co z aktualizacjami systemu?
ISOF-START jest oferowany w trybie SaaS (Software as a Service). Przynajmniej 6 aktualizacji rocznie obejmujących rozwój funkcjonalny i dopasowanie systemu do zmian w prawodawstwie jest wykonywane przez HEUTHES w ramach opłaty, którą ponosicie Państwo za dostęp do systemu - 59 zł/rok.
10. Jakiej pomocy mogę oczekiwać od HEUTHES?
Do Państwa dyspozycji jest serwisowa pomoc emailowa, po zakupie systemu na rok użytkownicy mają dostęp do Portalu Serwisowego gdzie mogą zgłaszać swoje uwagi. Oferowany jest również bogaty zestaw szkoleń tradycyjnych i elektronicznych i płatne pakiety pomocy telefonicznej.

Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›