Obsługa sekretariatu

Funkcjonalność

ISOF-START obsługuje wiele funkcji wspomagających pracę biura.

Zarządzanie kontrahentami

Moduł zarządzania kontrahentami zawiera bazę danych o firmach, z którymi utrzymywane są kontakty gospodarcze. Zakres możliwych działań obejmuje wprowadzanie nowego kontrahenta do bazy danych, modyfikację i uzupełnianie danych, usuwanie oraz wyszukiwanie. Przejrzeć też można wszelkie dokumenty kontrahenta (Baza Marketingowa)

Zarządzanie kalendarzem zarządu

W oparciu o Aktywności możliwe jest planowanie i organizowanie spotkań pracowników, kontrola realizacji spraw oraz gromadzenie ważnych informacji związanych z terminarzem, telefonami, wizytami, itp.

Zarządzanie zasobami

Dzięki wykorzystaniu CRM, usprawniony zostaje przepływ informacji związanych z dostępem do zasobów firmowych (np. sal konferencyjnych, sprzętu), optymalne planowanie ich wykorzystania, kontrola rezerwacji w celu uniknięcia kolizji.

Nalepki adresowe i listy przewozowe

Wsparciem dla obsługi korespondencji papierowej jest funkcja do drukowania nalepek adresowych, wykorzystująca dane zawarte w kartotece kontrahentów. ISOF-START obsługuje wzory listów przewozowych Poczty Polskiej i firmy kurierskiej DHL.

Rejestr urzędów

Funkcja prowadzenia rejestru urzędów udostępnia niezbędne informacje o urzędach z którymi współpracuje firma.

Rejestr samochodów, EkoPodatek

Możliwe jest utworzenie i prowadzenie rejestru samochodów służbowych zarejestrowanych w firmie. Dla każdego samochodu można rejestrować rachunki kosztów wykorzystania samochodu, wraz ze zużyciem paliwa. Dodatkowo można wykonać zestawienia dotyczące rozliczenia EkoPodatku.

Korzyści z ISOF-START

  • Zarządzanie kalendarzem spotkań i spraw w oparciu o moduł CRM Aktywności.
  • Zarządzanie zasobami, optymalizacja ich wykorzystania, eliminowanie kolizji.
  • Obniżenie kosztów oraz ułatwienie komunikacji pomiędzy działami firmy, pracownikami oraz kontrahentami.
  • Usprawnienie codziennych prac w sekretariacie poprzez zebranie wszystkich podstawowych funkcji obsługi sekretariatu w jednym module.

Korzyści z ISOF-ERP

Rozszerzeniem ISOF-START jest ISOF-ERP z wieloma nowymi funkcjonalnościami. Przejdź na pełny ISOF-ERP a uzyskasz dostęp do poniższych funkcjonalności.

  • Delegacje.
  • Umowy.

Zobacz porównanie systemów ISOF-START i ISOF-ERP


Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›