Obsługa sekretariatu (kontrahenci, dokumenty, poczta, delegacje, umowy, samochody) (SEKR-01)
Nabyte umiejętności
- Zarządzanie kontrahentami, kalendarzem spotkań oraz spraw Zarządu, zarządzanie zasobami firmy.
- Sprawna obsługa korespondencji papierowej oraz elektronicznej.
- Zarządzanie delegacjami, umowami, urzędami oraz samochodami służbowymi.
Plan szkolenia
- 1. Zarządzania kontrahentami – zarządzanie kartoteką kontrahentów oraz dostęp do dokumentów kontrahenta, drukowanie nalepek adresowych i list przewozowych Poczty Polskiej i DHL, integracja z obsługą centrali telefonicznej (CTI).
- 2. Zarządzanie kalendarzem Zarządu i zasobami firmowymi (sale konferencyjne, projektory, itp.).
- 3. Zarządzanie pocztą – rejestr korespondencji papierowej, poczta elektroniczna, fax.
- 4. Zarządzanie dokumentami – archiwum dokumentów, skanowanie dokumentów, wysyłanie dokumentów w obieg, obsługa obiegów.
- 5. Mailing – przygotowanie i wysyłanie mailingów elektronicznych.
- 6. Obsługa delegacji – rejestracja, rozliczanie i raportowanie delegacji.
- 7. Zarządzanie umowami – rejestracja, zestawienia umów.
- 8. Zarządzanie Urzędami Skarbowymi – bieżąca aktualizacja listy urzędów skarbowych.
- 9. Rejestr samochodów – prowadzenie rejestru samochodów służbowych oraz rachunków za paliwo i naprawy, raportowanie rachunków, eko-podatek.
Plan ćwiczeń
- 1. Dopisanie nowego kontrahenta do kartoteki, wydrukowanie nalepki adresowej, filtrowanie listy kontrahentów wg zadanych parametrów.
- 2. Przygotowanie planu spotkań dla wybranego pracownika.
- 3. Zarejestrowanie nowego dokumentu w DMS i wysłanie dokumentu w obieg.
- 4. Przygotowanie akcji mailingowej.
- 5. Zarejestrowanie i rozliczenie jednej delegacji.
- 6. Zarejestrowanie nowej umowy, wykonanie zestawienia dla zarejestrowanych umów.
Materiały dydaktyczne
- E-learning - CRM operacyjny krok po kroku.
- E-learning - DMS krok po kroku.
- Film o CRM.
- Film - Nowa Aktywność.
- Film o DMS.
- Film - Nowy dokument DMS.
Szkolenia uzupełniające
- Zarządzanie kartoteką kontrahentów, Zarządzanie kartoteką usług i produktów.
- Zarządzanie kontaktami z klientami.