Zarządzanie kartoteką kontrahentów (KART-01)
Nabyte umiejętności
- Zarządzanie kartoteką kontrahentów.
Plan szkolenia
- 1. Zarządzanie kartoteką kontrahentów – uprawnienia do funkcji, opcje systemowe.
- 2. Lista wyboru kontrahentów i zarządzanie kontrahentami – wyszukiwani i filtrowanie kontrahentów (definicja wydruku, szablony wydruków).
- 3. Definicja kontrahenta: rodzaj kontrahenta (Firma / osoba fizyczna / pracownik), nazwa (imię i nazwisko), numer NIP, kody, adresy, osoby kontaktowe, przypisanie do grup kontrahentów.
- 4. Zabezpieczenia przed powielaniem kontrahentów w kartotece (lista podobnych kontrahentów, dublowanie numerów NIP).
- 5. Definicja cen indywidualnych kontrahenta.
- 6. Definicja i wykorzystanie danych dodatkowych, relacji i danych formularzy.
- 7. Definicja i zarządzanie grupami kontrahentów.
- 8. Zarządzanie osobami kontaktowymi: grupy osób kontaktowych, lista osób kontaktowych.
- 9. Scalanie kontrahentów.
- 10. Usuwanie i przywracanie kontrahentów.
- 11. Eksport i import kartoteki kontrahentów do i z pliku CSV.
- 12. Wydruki: lista kontrahentów, lista kontrahentów usuniętych.
Plan ćwiczeń
- 1. Utworzenie nowego i edycja kontrahenta.
- 2. Wyszukiwanie i filtrowanie kontrahentów.
- 3. Utworzenie grupy kontrahentów i przypisanie do niej kontrahentów.
- 4. Usunięcie i przywrócenie kontrahenta.
- 5. Sporządzenie wydruku listy kontrahentów.
Materiały dydaktyczne
- Film – Kartoteka kontrahentów.
- Dokumentacja - Kontrahenci.
- Dokumentacja – Import kontrahentów.
- Dokumentacja – Eksport kontrahentów.