Zarządzanie kontaktami z klientami (AKT-01)
Nabyte umiejętności
- Zarządzanie kontaktami z klientami, tworzenie planu działań, wykonywanie raportów i zestawień z zarejestrowanych aktywności
Plan szkolenia
- 1. Aktywności – parametryzacja i uprawnienia.
- 1.1. Typy aktywności.
- 1.2. Definiowanie zasobów firmy.
- 1.3. Uprawnienia użytkowników – dostęp do aktywności innych użytkowników, wybór użytkownika do raportu, edycja notatek i osób kontaktowych kontrahenta.
- 2. Aktywności – tworzenie i modyfikacja.
- 2.1. Lista aktywności - dodanie nowej aktywności, modyfikacja, podgląd.
- 2.2. Edycja aktywności, dołączanie dokumentów z DMS, z dysku, wystawianie Zamówień od klienta oraz faktur z aktywności, definiowanie powiadomień o aktywności, ograniczony dostęp do aktywności, szablon ograniczonego dostępu, wprowadzenie aktywności do obiegu – zainicjowanie wykonania określonej procedury, wykorzystanie zasobów na aktywności.
- 3. Wykorzystanie mechanizmu dzwonienia gdy ISOF współpracuje z centralą telefoniczną.
- 4. Szczegółowy filtr do wyszukiwania aktywności.
- 5. Plan działań – tworzenie i raportowanie.
- 6. Podgląd Mojej tablicy wyników.
- 7. Nowa okazja oraz raporty dotyczące okazji – OWS, Zapadalność okazji – dla firm pracujących z okazjami.
Plan ćwiczeń
- 1. Utworzenie kilku zasobów typu: sala, komputer, itp.
- 2. Utworzenie aktywności z wykorzystaniem zdefiniowanego wcześniej zasobu, z powiadomieniem oraz ograniczonym dostępem do aktywności.
- 3. Wystawienie z aktywności zamówienia, faktury.
- 4. Przygotowanie planu aktywności na kolejny miesiąc.
- 5. Wykonanie raportu aktywności za bieżący miesiąc dla jednego z kontrahentów.
Materiały dydaktyczne
- E-learning – CRM operacyjny krok po kroku.
- Film – CRM – zarządzanie kontaktami z klientami.
- Film – Nowa aktywność CRM.
- Film – Panel pracy CRM Operacyjnego.
- Film – Kartoteka kontrahentów.
Szkolenia uzupełniające
- Zarządzanie kartoteką kontrahentów.